5.8.22

David Icke doša upamet?!

 DAVID ICKE DOŠA UPAMET?


Taman kada sam razmišljao da bi trebao napraviti post "imperija uzvraća udarac 2" zbog iznenadnog povećanja broja Youtube kanala koji se bave NDE (=iskustva bliska smrti) i u kojima NARAVNO, veličaju inkarnacije, i odlazak u Bijelu svjetlost nakon "smrti u 3D Matrixu" - gle čuda - asistentica mi dojavi ovo:

Nova knjiga Dejvid Ajk-a > "ZAMKA -- što je ona, kako radi i kako izbjeći njene iluzije"

Također mi je poslala knjigu u pdf-u, koja se dijeli FECESBOOK-om, jer ja nemam FECESBOOK 😇

I link na novi video gdje David govori o tome.

- oko 11:30 min videa pa dalje, govori o tome da neki tragači misle da kad umru da su dospjeli u duhovni svijet, A NE SHVAĆAJU DA BI SE TU MOGLO RADITI O JOŠ JEDNOM NIVOU MATRIXA. Dakle Icke govori o "Ideji višestruke Matrice", zatim:

"Ideja da se inkarnirate ovdje kako bi učili lekcije, kako bi dosegli prosvjetljenje do točke kada se više nemorate inkarnirati - jest užasno luda."

"Ali evidencije o reinkarniranju su masivne. ŠTO AKO SIMULACIJA NE ZAVRŠAVA IZLASKOM IZ VIDLJIVOG SVIJETA? Što ako su ostali nivoi koje nazivamo Duhovnim svjetovima - samo još jedni nivoi Simulacije (Matrixa)? I DA SMO ZAPRAVO UHVAĆENI U  Z A M K U  .  I kada misleći da napuštanjem tijela ulazimo u nekakav Duhovni Svijet, a zapravo samo ulazimo u drugi nivo Simulacije. ... to je jedan Duhovni Zatvor ... nakon smrti oni sa tzv. duhovnim vodičima ("starijima") raspravljaju o prošlom životu i o pređenim lekcijama, MISLIM, TO JE BESMISLENO, TO JE ZAMKA ... mi bivamo reciklirani ...

{ itd, itd, SVE VEĆ REČENO NA 4DLOG-u! Kad me ne hvale, moram se sam ☺ ... Eto, ako mene smatrate uvrnutim, poslušajte ljubimca tragalačke publike, D. Icke-a, koji je KONAČNO došao upamet (narodski rečeno, i NARAVNO, gledano sa MOJE strane) ... knjigu nisam pročitao, pa ne mogu reći da li se i sam David negdje "poskliznuo" 😸

- urednik }

Malo sam "preletio" pdf-om i naišao na spomen jednog dobrog filmskog primjera iz Zvjezdanih Staza >>>

STRANA 310 iz knjige -   (primjer koji je spomenut na ovom blogu 2015.g. )

" Naišao sam na zanimljivu scenu u seriji Star Trek iz 1998. godine; lik kapetanice Janeway je uhvaćen u svojevrsnoj vremenskoj petlji i doživljava smrt. Čini se da je njen pokojni otac vodi u aferlife ("život poslije smrti), ali ona postaje sumnjičava na njegov pritisak i insistiranje da pođe sa njim u tunel svjetlosti. 

Janeway smatra da je ovo zamka kako bi je natjerali da se vraća na 'zemlju' iznova i iznova

'Ti nisi moj otac', kaže ona. 'Ti si vanzemaljac. Vi ste kreirali ove halucinacije, zar ne?'. 

On odgovara: 'Ovo je ono što moja vrsta radi – u trenutku neposredno pred smrt dolazi jedan od nas da vam kaže šta se dešava da prelazak, da prelaz prođe radosno.'

Janeway gleda u tunel svjetlosti i pita: 'Šta je to?'

Vanzemaljac projektovan da izgleda kao da njen otac kaže da je to njihov Matrix gdje će njena svijest nastaviti živjeti.  – „Bio sam iskren kada sam rekao da je to mjesto čuda. Može biti šta god želiš da bude.’

Džejnvej pita zašto se pretvarao da joj je otac. 

Vanzemaljac to objašnjava da je to zato što se ljudi tješe kada vide svoje voljene – i to čini prelazak preko mnogo manje strašnim. 

Janeway ga opisuje kao lešinara koji lovi ljude u trenutku njihove smrti kada su oni su najranjiviji. 'Koji je pravi razlog zašto me želiš u tom matrixu?' , pita ona. 'Nekako mislim da to nema nikakve veze vječnom radošću koju proklamiraš.’ 

Vanzemaljac joj kaže da mora ući tamo, ali Janeway shvaća da bi je vanzemaljac već bio gurnuo unutra samo da je to mogao; dakle, ne može ju prisiliti da uđe u Zamku.

„Treba da se složim, zar ne? Moram ići dobrovoljno.’ - kaže Janeway i odbija, a vanzemaljac odgovara: 'Na kraju ćeš doći u moj Matrix i hraniti ću se tobom dugo vremena.’ 

Janewayin odgovor je bio: 'Vrati se u pakao, kukavice.'


 Dalje listam ... Oh, Davide, KONAČNO malo i o čistim Organskim Portalima { približno: "ljudima" bez 'duše' / duha - prim.prev} :

 str. 297: i (2) NEMA svaki 'čovjek' svijest u smislu kako je opažamo. Mnogi su u simulaciji poput onih poznatih u računalnim igrama kao 'neigrački lik' (NPC). Oni se definiraju kao "bilo koji lik u igrici" koje ne kontrolira igrač.   Ljudski rečeno, ne kontrolira ih svijest, nego su potpuno kontrolirani simulacijom. Još jedna definicija 'ne-igrača' je da to 'obično znači da lik kojim upravlja računalo (umjesto igrača) koji ima unaprijed određeni skup ponašanja koji će potencijalno utjecati igranje'. 

Kažem da postoje ovakvi 'ljudi'.  Da, mnogo njih. Vau. Što? Malo kontroverzno, da, ali promatrajte nepristrano svijet. Mnogi agenti Kulta su potpuno umetnuti i  kontrolirani simulacijom ...

 ...

Profesor filozofije David J. Chalmers likove koji nisu igrači naziva 'čistim simovima': To su simulirana bića koja su u potpunosti unutar simulacije. Većina ljudi u [Daniel F.] Galouyeovu romanu Simulacron-3 čisti su simsi. Oni primaju izravne senzorske podatke iz simulacije jer su dio simulacije. Važno je da su i njihovi mozgovi simulirani. Simulacije mogu biti čiste simulacije – simulacije u kojima je sve što se događa simulirano. Mogu postojati mješovite simulacije, koje sadrže i biosimove i čiste simulacije. Unutar Matrixa, glavni likovi Neo i Trinity su biosimsi, dok su likovi 'stroja' agent Smith i Oracle - čiste simice. { AKA čisti organski portali - prim.prev.}
...

Tijela su ista i stoga izgledaju isto {mogli bismo dakle samo tijelo zvati Organskim Portalom, od kojih neki imaju ubačene 'duše', a neki nemaju. Dakle, općenito govoreći, SVI smo Organski Portali, samo neki od nas imaju 'dušu' a neki ne. 

Ovo je MNOGIM tragačima stepenica koju ne mogu preskočiti te stoga nisu u mogućnosti napredovati jer pomenuta činjenica objašnjava MNOGO toga. Dodati ću i da čisti Organski Portali, 'tijela bez duše'  predstavljaju VEĆINU u ovom realmu. Neki  kažu i do 80% (mislim da tih 80% rekao C.Malanga, nisam siguran); ja bih rekao da u svakom slučaju VIŠE od 50%, ali ne mogu precizirati. - prim.prev.}

Pitanje se ne odnosi na tijelo. Pitanje je što pokreće tijelo? Je li to AI (umjetna inteligencija ) ili um kao izraz beskonačne svijesti?

...